Online Classrooms Εκπαιδευτών
Θέλετε να ξεκινήσετε την εκπαίδευσή σας στο STEM; Κάντε εγγραφή στην πλατφόρμα σαν ‘Εκπαιδευτικός’ και ξεκινήστε!
Τα Online Classrooms του Generation Next προσφέρουν τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς από όλη τη χώρα να εξοικειωθούν με εργαλεία STEM και με το εκπαιδευτικό περιεχόμενο του προγράμματος.
Υπάρχουν δύο επίπεδα εκπαίδευσης που μπορείτε να επιλέξετε: το “Basic Classroom” και το “Advanced Classroom”. Κάθε επίπεδο περιλαμβάνει 7 μαθήματα που καλύπτουν συγκεκριμένες θεματικές ενότητες. Το “Basic Classroom” απευθύνεται σε όσους/ες θέλουν να αποκτήσουν βασικές γνώσεις σε θέματα όπως η Ανάπτυξη Εφαρμογών και το Arduino, καθώς και οι πρακτικές τους εφαρμογές. Το “Advanced Classroom” προσφέρει τη δυνατότητα στους/ις εκπαιδευτικούς να εμβαθύνουν περισσότερο στις ίδιες θεματικές, αναπτύσσοντας πιο προχωρημένες γνώσεις στον τομέα του STEM. Επιλέξτε το επίπεδο που σας ταιριάζει και δηλώστε συμμετοχή!
Σε περίπτωση που δεν προλάβετε να παρακολουθήσετε κάποιο την ημέρα της διεξαγωγής του, έχετε πάντα τη δυνατότητα να το παρακολουθήσετε σε βίντεο αργότερα.
Στο τέλος κάθε σεμιναρίου (είτε το παρακολουθήσετε live είτε σε βίντεο), υπάρχει test αξιολόγησης. Εφόσον ολοκληρώσετε όλα τα tests των σεμιναρίων σε κάθε θεματική ενότητα και συγκεντρώσετε σε καθένα από αυτά βαθμολογία 70% και άνω, θα λάβετε Πιστοποίηση Generation Next, με την υπογραφή του Ιδρύματος Vodafone, του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού ‘SciCo’ και των εκπαιδευτηρίων «Ελληνογερμανική Αγωγή». Οι 30 πρώτοι εκπαιδευτικοί του κάθε κύκλου που θα λάβουν την Πιστοποίηση Generation Next, θα λάβουν επιπλέον, εντελώς δωρεάν, και ένα Arduino Kit.
Η προθεσμία ολοκλήρωσης των tests για τη λήψη Πιστοποίησης είναι η 5η Ιανουαρίου 2025. Η Πιστοποίηση, εφόσον τη δικαιούστε, αποστέλλεται μετά τη λήξη της προθεσμίας, ανεξάρτητα από το πότε ολοκληρώσατε επιτυχημένα όλα τα tests.
-
Πέμπτη, 7 Νοε. 19:30
Εκπαιδευτής: Ανδρικοπούλου Μαριλένα
Advanced Classroom: Generation Next και εισαγωγή στο App DevelopmentΤι είναι το Generation Next; Ποια η ιστορία του και ποιο το όραμά του; Τι είναι οι εκθετικές τεχνολογίες και πώς μπορεί να τις αξιοποιήσει ένας εκπαιδευτικός για τη δημιουργική και βιωματική εμπλοκή των μαθητών του στη διαδικασία της μάθησης; Οι απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω θα δοθούν στο πρώτο μέρος του μαθήματος, ενώ στο δεύτερο μέρος αυτού, θα προετοιμαστούμε για το επόμενο μάθημα, κάνοντας μια εισαγωγή στον κόσμο του App Development.
-
Πέμπτη, 14 Νοε. 19:00
Εκπαιδευτής: Λιωνής Σπύρος
Advanced Classroom: App Development IΣτην ενότητα App Development, η οποία περιλαμβάνει 3 μαθήματα, έχοντας ως βάση όσα μάθαμε στα εισαγωγικά μαθήματα (Basic Classroom), θα εμβαθύνουμε τις γνώσεις μας και θα πειραματιστούμε περαιτέρω με την πλατφόρμα του App Inventor. Θα ανακαλύψουμε νέες λειτουργίες της, θα πειραματιστούμε με εναλλακτικούς τρόπους οργάνωσης και αποθήκευσης δεδομένων και θα εξοικειωθούμε με νέα εργαλεία και εφαρμογές Μηχανικής Μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης.
-
Πέμπτη, 21 Νοε. 19:00
Εκπαιδευτής: Λιωνής Σπύρος
Advanced Classroom: App Development IIΣτην ενότητα App Development, η οποία περιλαμβάνει 3 μαθήματα, έχοντας ως βάση όσα μάθαμε στα εισαγωγικά μαθήματα (Basic Classroom), θα εμβαθύνουμε τις γνώσεις μας και θα πειραματιστούμε περαιτέρω με την πλατφόρμα του App Inventor. Θα ανακαλύψουμε νέες λειτουργίες της, θα πειραματιστούμε με εναλλακτικούς τρόπους οργάνωσης και αποθήκευσης δεδομένων και θα εξοικειωθούμε με νέα εργαλεία και εφαρμογές Μηχανικής Μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης.
-
Πέμπτη, 28 Νοε. 19:00
Εκπαιδευτής: Λιωνής Σπύρος
Advanced Classroom: App Development IIIΣτην ενότητα App Development, η οποία περιλαμβάνει 3 μαθήματα, έχοντας ως βάση όσα μάθαμε στα εισαγωγικά μαθήματα (Basic Classroom), θα εμβαθύνουμε τις γνώσεις μας και θα πειραματιστούμε περαιτέρω με την πλατφόρμα του App Inventor. Θα ανακαλύψουμε νέες λειτουργίες της, θα πειραματιστούμε με εναλλακτικούς τρόπους οργάνωσης και αποθήκευσης δεδομένων και θα εξοικειωθούμε με νέα εργαλεία και εφαρμογές Μηχανικής Μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης.
-
Πέμπτη, 5 Δεκ. 19:00
Εκπαιδευτής: Λιωνής Σπύρος
Advanced Classroom: Arduino IΈχοντας κατανοήσει τις βασικές δυνατότητες του Arduino (Basic Classroom), σε αυτή την ενότητα, η οποία περιλαμβάνει 3 μαθήματα, θα συνεχίσουμε το ταξίδι μας στον κόσμο του physical coding και θα εμβαθύνουμε τις γνώσεις μας σχετικά με το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things). Θα δοκιμάσουμε επιπλέον εξαρτήματα αλλά και εναλλακτικές και σύνθετες συνδεσμολογίες ενώ θα χρησιμοποιήσουμε για πρώτη φορά, το Arduino UNO R4 WiFi, με το οποίο μπορούμε εύκολα να αναβαθμίσουμε τα project μας, προσθέτοντάς τους ασύρματη συνδεσιμότητα. Εισαγόμαστε, έτσι, πιο βαθιά στον κόσμο του IoT και μαθαίνουμε πώς μπορούμε να καλλιεργήσουμε περαιτέρω τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητά μας.
-
Πέμπτη, 12 Δεκ. 19:00
Εκπαιδευτής: Λιωνής Σπύρος
Advanced Classroom: Arduino II & App DevelopmentΈχοντας κατανοήσει τις βασικές δυνατότητες του Arduino (Basic Classroom), σε αυτή την ενότητα, η οποία περιλαμβάνει 3 μαθήματα, θα συνεχίσουμε το ταξίδι μας στον κόσμο του physical coding και θα εμβαθύνουμε τις γνώσεις μας σχετικά με το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things). Θα δοκιμάσουμε επιπλέον εξαρτήματα αλλά και εναλλακτικές και σύνθετες συνδεσμολογίες ενώ θα χρησιμοποιήσουμε για πρώτη φορά, το Arduino UNO R4 WiFi, με το οποίο μπορούμε εύκολα να αναβαθμίσουμε τα project μας, προσθέτοντάς τους ασύρματη συνδεσιμότητα. Εισαγόμαστε, έτσι, πιο βαθιά στον κόσμο του IoT και μαθαίνουμε πώς μπορούμε να καλλιεργήσουμε περαιτέρω τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητά μας.
-
Πέμπτη, 19 Δεκ. 19:30
Εκπαιδευτής: Ανδρικοπούλου Μαριλένα
Advanced Classroom: Δημιουργία projects και Διαγωνισμός Generation NextΈχοντας φτάσει μέχρι εδώ, θα είστε σε θέση να αξιοποιήσετε τα εργαλεία της πλατφόρμας και να διδάξετε την επόμενη γενιά ερευνητών! Για το λόγο αυτό, θα εξερευνήσουμε το πώς μέσω του Generation Next έχει αναπτυχθεί μια κοινότητα από ομάδες μαθητών που δημιούργησαν τεχνολογικά projects για να επιλύσουν προβλήματα της καθημερινότητάς τους.
Επιπλέον, σε αυτό το μάθημα, θα μάθετε και εσείς πώς μπορείτε να δημιουργήσετε τα δικά σας τεχνολογικά projects και Εφαρμογές-Apps με τους μαθητές σας! Αφήστε την φαντασία των μαθητών σας να σας καταπλήξει και συμβάλλετε και εσείς στη δημιουργία της Generation Next γενιάς ερευνητών, συμμετέχοντας με τη δική σας λύση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό του Generation Next!
-
Τρίτη, 12 Νοε. 19:00
Εκπαιδευτής: Λιωνής Σπύρος
Basic Classroom: App Development IΣτο 1o μάθημα του App Development, θα γνωρίσουμε καλύτερα το περιβάλλον προγραμματισμού App Inventor, το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού του ΜΙΤ, το οποίο μας επιτρέπει να φτιάξουμε τις δικές μας εφαρμογές για συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android (smartphone, tablets, κλπ). Στο πλαίσιο του μαθήματος, θα δημιουργήσουμε εφαρμογές, κάνοντας χρήση των βασικών λειτουργιών του προγράμματος.
-
Τρίτη, 19 Νοε. 19:00
Εκπαιδευτής: Λιωνής Σπύρος
Basic Classroom: App Development IIΣτο 2ο μάθημα του App Development, θα παρουσιαστεί μία σειρά από πιο σύνθετες εφαρμογές του App Inventor, οι οποίες θα βοηθήσουν στην καλύτερη εξοικείωση με το περιβάλλον του προγράμματος και στην ανακάλυψη περαιτέρων δυνατοτήτων που μπορούν να αξιοποιηθούν με τη χρήση αυτού. Τέτοιες είναι λειτουργίες όπως η συνθετική φωνή, η μπάρα κύλισης, η προβολή ιστοσελίδων και η χρήση της φωτογραφικής μηχανής της συσκευής.
-
Τρίτη, 26 Νοε. 19:00
Εκπαιδευτής: Λιωνής Σπύρος
Basic Classroom: App Development IIIΣτο τελευταίο μάθημα της ενότητας App development, θα προχωρήσουμε σε ακόμα πιο σύνθετες εφαρμογές και θα αξιοποιήσουμε περαιτέρω εργαλεία, που θα σας επιτρέψουν να κατανοήσετε ακόμα περισσότερο το μαγικό κόσμο του App Development.
Στόχος αυτού του μαθήματος, είναι να αναδείξει τη σημασία της υπολογιστικής σκέψης στο πλαίσιο ανάπτυξης εφαρμογών που μπορούν να βοηθήσουν στην επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας.
-
Τρίτη, 3 Δεκ. 19:00
Εκπαιδευτής: Λιωνής Σπύρος
Basic Classroom: Arduino IΣτο μάθημα αυτό, θα εισαχθούμε στον κόσμο του Arduino, το οποίο χρησιμοποιείται για τη μύηση των μαθητών στις αρχές του προγραμματισμού, της ηλεκτρονικής και της μηχανικής.
Στο πλαίσιο του μαθήματος, θα γίνει παρουσίαση της αναπτυξιακής πλατφόρμας Arduino, καθώς και του Tinkercad, το οποίο επιτρέπει τη σχεδίαση, τον προγραμματισμό και την προσομοίωση εφαρμογών Arduino. Στη συνέχεια, μέσα από μία σειρά απλών εφαρμογών με LED, θα γνωρίσουμε τις βασικές δυνατότητες του Arduino.
-
Τρίτη, 10 Δεκ. 19:00
Εκπαιδευτής: Λιωνής Σπύρος
Basic Classroom: Arduino II & App DevelopmentΣτο τελευταίο μάθημα του Arduino, θα έχετε την ευκαιρία να εξοικειωθείτε με τη χρήση αυτού, αλλά και τη δυνατότητα να γνωρίσετε πιο σύνθετες εφαρμογές, αξιοποιώντας μια σειρά από αισθητήρες και ενεργοποιητές.
Στο δεύτερο μέρος του μαθήματος, θα μάθουμε πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις γνώσεις που έχουν αποκτηθεί από τις ενότητες του App Development και του Arduino, εισάγοντας στις κατασκευές μας αυτοματισμούς με τη χρήση του App Inventor.
-
Τρίτη, 17 Δεκ. 19:30
Εκπαιδευτής: Ανδρικοπούλου Μαριλένα
Basic Classroom: Δημιουργία projects και Διαγωνισμός Generation NextΈχοντας φτάσει μέχρι εδώ, θα είστε σε θέση να αξιοποιήσετε τα εργαλεία της πλατφόρμας και να διδάξετε την επόμενη γενιά ερευνητών! Για το λόγο αυτό, θα εξερευνήσουμε το πώς μέσω του Generation Next έχει αναπτυχθεί μια κοινότητα από ομάδες μαθητών που δημιούργησαν τεχνολογικά projects για να επιλύσουν προβλήματα της καθημερινότητάς τους.
Επιπλέον, σε αυτό το μάθημα, θα μάθετε και εσείς πώς μπορείτε να δημιουργήσετε τα δικά σας τεχνολογικά projects και Εφαρμογές-Apps με τους μαθητές σας! Αφήστε την φαντασία των μαθητών σας να σας καταπλήξει και συμβάλλετε και εσείς στη δημιουργία της Generation Next γενιάς ερευνητών, συμμετέχοντας με τη δική σας λύση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό του Generation Next!
-
Τρίτη, 5 Νοε. 19:30
Εκπαιδευτής: Ανδρικοπούλου Μαριλένα
Basic Classroom: Generation Next και εισαγωγή στο App DevelopmentΤι είναι το Generation Next; Ποια η ιστορία του και ποιο το όραμά του; Τι είναι οι εκθετικές τεχνολογίες και πώς μπορεί να τις αξιοποιήσει ένας εκπαιδευτικός για τη δημιουργική και βιωματική εμπλοκή των μαθητών/-τριών του στη διαδικασία της μάθησης; Οι απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω θα δοθούν στο πρώτο μέρος του μαθήματος, ενώ στο δεύτερο μέρος αυτού θα προετοιμαστούμε για το επόμενο μάθημα, κάνοντας μια εισαγωγή στον κόσμο του App Development.